kära tomten, jag lovar att jag har varit snäll!!

2011-12-17 / 18:21:49
jaha de blev visst ett inlägg tidigre än jag trode >_<
men men ^^
i alla fall de här inlägget e till tomten :P
sååå...
hej tomten :)
i år har jag varit väldigt snäll.
o de finns bara en sak jag önskar mej av dej i år...
ååå de är en...
nikon coolpix s9100!!
om du skulle vara så gullig o ge mej den så skulle jag:
tro på dej i hela mitt liv
alltid baka kakor till dej :)
o sluta va rädd för dej >_<
tack på förhand :)
...
hoppas verkligen att tomten har en dator :P
puss ♥
/
Kommentarer!
louise säger:

fin blogg :)

hur mår du?

Kommenterat - 2011-12-19 / 16:57:48
URL - http://hopelovetruefaith.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!