JAAAAA!!!

2011-10-19 / 20:20:32

YEEEES!!!!
dom har låst upp en av mina låtar på spotify!!!
äntligen nu e de bara 120 kvar >.<
förövrigt e jag ensam hemma o chillar ^^
men jag måste snart sätta mej me franskan vi har typ 20 ord tills imorron
pluss att jag måste skriva ett extra brev -.-"
o sen efter de blir de matte :P

jag tänkte gå hem på rasten o blogga men...
de blev så att jag åkte till johanna ^^
o vi koka röd pasta (vi hade karamellfärg i)
o stekte korv ^^
o efter skolan skulle jag till karro o säga krya till henne för att hon e sjuk...
men de glömde jag :P
så jag gick hem till edda :)
o va där ganska länge ^^
men nu ska jag sluta så min BESTIS!! :D inte har så tråkigt längre ^^



bestis :D
puss me er ♥

/
Kommentarer!
ina säger:

Hehe okej, nice! :)

Kommenterat - 2011-10-19 / 21:46:17
URL - http://knaset.blogg.se/
Johanna christoffersson säger:

Mycket plugg nu i skolan?:)

Kommenterat - 2011-10-23 / 00:18:46
URL - http://rosaprickaar.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!