tacke me away from heare!!!

2011-10-25 / 09:33:15

haaj :/
jag vill inte va sjuk!!!
de e så sjukt tråkigt!!
men de e ju i o försej skönt att slippa skola :P
men nej nej nej jag vil inte va sjuk!!
jag har inget att göra så jag ligger o tråkar frammför bolibompa >.<

nyss va de artur ^^

men vilket djur e han igentligen?? :o
har inge aning :P
o jute glöm inte anmäla er till  veckans blogg ;)
puss puss me er :D ♥

/
Kommentarer!
C säger:

Artur!! haha. Han är väl en mus? eller? eller jag vet inte :P



Jaha, häftigt. Varför vill du sluta på det då? Men simning är ju också bra förstås! Jag joggar en hel del, sen är jag träningsinstruktör på ett gympapass på tisdagar, sen är det boxercise på torsdagar =) Det är väl det just nu. Och jag älskar det!

Kommenterat - 2011-10-25 / 10:11:17
URL - http://carolineannamarie.blogg.se/
anna<333 säger:

jag är med!

Kommenterat - 2011-10-26 / 17:04:16
URL - http://annous.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!