this is the real me :)

2011-10-18 / 19:15:32

hej!
jag heter Rakel o är 13 år.
jag fyller år den 11 mars.
så alltså födes jag år 1998.
jag gillar att lyssna på musik
o va me vänner o gå på teater
jag tränar tekovondo (om de stavas så)
men jag ska slua efter den här terminen tror jag :P
jag har en syster en mamma o en pappa ^^
min syster heter Linnea o är 17
o när hon fyller 18 ska hon få chanpanj av mej :)
min pappa heter matias o mamma heter anna.
jag har en katt oxå :D
men hans namn e för jpbbigt att skriva så de orkar jag inte!! :P
mina favo band e: all time low, OWL CITY, tokio hotell, mcr, never shout never, o typ sjjukt många till;)
jag har en skit mobil som jag älskar så mycke så jag tände eld på den ^^
(fast de va inte så mycke)

de där e jag :D
.
.
.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
fan va tråkigt inlägg >.<
men jag visste fan inte va jag skulle skriva så...
de där e jag :P
typ!
fast nu e min farmor här ^^
o de e efterrätt nu :)
yummi :)
puss me er alla era jäkla sötisar ♥

/
Kommentarer!
eLiNa säger:

Hej! Vars tränar du Taekwondo? :D

Kommenterat - 2011-10-22 / 11:11:48
URL - http://somelina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!